lördag 11 september 2010

På väg in i ketos..?

Hujamej vad dåligt jag har mått senaste två dagarna. Blir inga bilder här än iaf..det är jag för blyg för hehe. Trodde jag upplevt botten i humöret dietmässigt vid högre kcal-intag(hamna runt 1500kcal bara protein senaste PSMFarna) men intag av 900-1000kcal protein gör enorm skillnad. Orken har varit totalt död, orkar knappt göra något men om ja inte gått in i ketos imorgon så höjer jag protein-intaget från dryga 200g(inkl 18g bcaa) till 310-320g som jag borde ligga på egentligen. Orkar inte med en dag självtortyr till och det är ju jävla onödigt..

Leangains-approachen känns inte så tokig nu..

Undrar om jag ens skriver förståeligt...min hjärna är inte så skarp just nu..

Har spelat Red Dead Redemption(lite som GTA fast i vilda västern) som en tok. Otroligt kul! Tycker det roligaste är att rida på hästen och skjuta/mörda djur som jag sedan flår.
http://www.youtube.com/watch?v=bMTCBT39vfc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar